en månad

Insåg idag att det är prick en månad kvar tills jag fyller år, asså snacka om ångest, hatar att fylla år.. Snart sitter man där skit gammal och döende..
Var som sagt hos tandläkaren idag, asså den där jävla skenan kan fan gärna försvinna från mitt liv, helvete va ont det gjorde att ha på den.. Iaf i början och sen ledde det till migrän, fattar inte hur jag ska klara av den här natten..
Åt iaf innan jag åkte till jobbet, fick inte börja direkt så satt och snacka med mina kollegor, skit mysigt det med!
Det gick jättebra på jobbet, upptäckte även den nya milkshaken med smak av blåbärspaj, asså den är sååååå god!!
Drack typ 3 stycken..
Slutade iaf 8 och snackade med Fanny tills mitt tåg gick, kom hem nyligen och har bara suttit och snackat med pappa. Ska nu bleka tänderna och sen blir det att sova tror jag!
Imorgon händer det inget speciellt alls faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0