dalarö

Hela dagen har tillbringats på dalarö, dummaste valet på länge faktiskt..
Vaknade imorse och hörde att mamma prata i telefon, det var då spontant dom bestämde för en heldag på dalarö.
Fick 5 minuter på mig att välja om jag ska med eller inte, sa ja i hopp om att Valle också skulle vara där men eftersom han svarade så segt så följde jag med trots att han inte skulle dit.
Det var skit tråkigt, mycket mat och jag fick sitta i skuggan så jag frös och la mig i solen i typ 5 min, fick värsta solbrännan direkt, får ju egentligen inte vara så mycket i solen..
Efter det åkte vi till vh där en av familjerna hade köpt ett hus där dom bygger.
Så vi kollade det typ, kom hem och sen så åt jag lite glass och chillat sen dess.
Ska snart sova tror jag, ska upp 8 imorgon, är inte van med det för har satt larm varje dag på klockan 8 i 3 dagar men varje gång går jag upp mycket senare..
Fuuuuck.
Jobbar ett väldigt kort pass imorgon men ska hem direkt och bara ta det lugnt, har fortfarande inte anpassat mig efter tabletterna så är lite seg i kroppen och kan inte äta så mycket så får ingen energi heller, förutom idag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0