aha

Hej på er! Igår gjorde jag inget speciellt faktiskt förutom att jag övningskörde och fickparkerade och massa annat, gick hur bra som helst faktiskt :D
Idag vaknade jag jättetrött och ville inget annat än att somna igen.
Kämpade mig upp ändå och åt frukost och drog till jobbet, påvägen till jobbet gnällde jag på mitt jobb jättemycket..
Men jobbet gick jättebra och det var hur lungt som helst om man jämför med fredagen trots att det var mycket att göra idag också. Fick även ett nytt anställningsbevis under sommaren då jag ska jobba dubbelt så mycket, dvs 80 timmar på 8 veckor, innan hade jag 40 timmar på 8 veckor men jag brukar jobba mycket mer än så, så nu när de har höjt kan det innebära att jag kommer jobba mer än 100 timmar.
Blev ganska glad när jag fick pappret men efter ett tag insåg jag att jag egentligen inte vill det här, men aja, mer pengar för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0