workworkwork

Sitter just nu hemma och lyssnar på musik, har haft 2 mindre bra dagar faktiskt..
Dock löste det sig som det oftast gör..
Igår skulle jag jobba 15-23, innan det var jag sååå ledsen och hade några gråtattacker på bussen, helt onormalt men känslorna bara vällde över mig.. Trots det gick det skit bra på jobbet, jobbade 30 minuter extra och på rasterna hade jag roliga människor att prata med och det var bara sköna personer som jobbade igår!
Efter jobbet skulle jag ha en choklad frappe, men det var slut och då ville jag ha caramel men den var också slut och då ville jag ha en blåbärspajsmilkshake men vad tror ni?? Den var också slut haha!
Tog till slut mocha frappe, trodde den skulle smaka jättemycket kaffe men den smakade typ likadant som choklad och caramel..? Aja gott var det iaf!
Kom hem klockan 1 och var helt död men var ändå vaken en stund.
Vaknade 11 imorse och var heeeelt död..
Har faktiskt inte gjort något idag alls, bara varit hemma och ätit massa skit. Ibland behöver man såna dagar också!
Imorgon ska jag upp vid 9 för att sen åka till stan och kolla kläder och sånt med mamma och sen har vi bokat en konsultation samtidigt vid halv 4 tiden. Får se om jag kanske jobbar efter det annars ska jag väl bara hem.
Dagen därpå ska jag upp vid halv 6-6 för att åka till odenplan vid 7 och göra en datormografi... igen.. Men nu har jag iaf ingen tandställning som ska störa..
Aja tänkte nu kolla lite yt och därefter duscha och hoppa i säng.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0