varning

Hej på er, det här kommer bli ett långt inlägg så pallar du inte läsa kan du gå vidare redan nu!
Måndag: Jag och Fanny vaknade ganska sent, gick upp och åt frukost och fixade oss, sen drog vi och handla lite saker till förfesten och det blev en hel del och sen kollade några affärer, sen när vi kom hem igen gjorde vi några drinkar och satte oss ute i solen, skit mysigt. Därefter duschade vi och sen kom Simone som skulle festa med oss.
Vi gjorde middag, sminkade oss på nytt och så vidare, till middag blev det fläskfile och potatisgratäng. Drack lite väl mycket så mådde sjukt dåligt.. Spydde haha för första gången på fyllan, mådde iaf skit bra direkt efter, drack några drinkar till och drog till klubben, låste in mig på tåget för att slippa betala haha, när vi kom till klubben satt vi första timmen inne på toan och drack en hel del, mådde dock sjukt illa så kunde inte dricka så himla mycket.
Dansade mycket, snackade med många människor, strulade runt lite hehe..
Till slut skulle vi dra tidigare för att hinna käka och sen ta bussen hem till Fanny, problemet var dock att donken var stängt och bussen kom aldrig, men på något sätt lyckades vi få skjuts hem av några helt random killar.. Men först släppte dom av oss på donken så vi käkade, åt dock 7 pommes och två tuggor på en cheeseburgare, stabilt haha.. Sen kom killarna, vi trodde inte dom skulle komma för dom hörde aldrig av sig efter en halvtimme och vi hade inte deras nummer.. Men dom hörde av sig till slut och vi fick skjuts, betalade 100 kr var så det var skit nice!
Kom hem runt 4, duschade och la oss direkt.
Tisdag: Vi vaknade halv 8 för vi skulle ta tåget mot Göteborg för att gå på liseberg, var skit illamående så kunde inte äta på länge den dagen, och jag skulle liksom åka karuseller.. Kom fram till göteborg och letade efter max för Fanny var hungrig, tog skit lång tid haha, men till slut hittade vi. Efter det drog vi till liseberg, det var skit kul men dog var det skit långa köer så vi hann inte åka så mycket, och första 2 timmarna så spöregnade det så vi var helt dyngsura när vi åkte och det blev bara värre och värre men vi började torka efter ett tag, åkte iaf de roligaste typ helix, kanonen, mechanica, aerospin var dock skit tråkig, kållerado, spinrock och uppswinget och sen gick vi på spökhus men det var inte alls läskigt, skit tråkigt bara. Käkade på burger king och sen åkte vi hem, men innan det sprang vi in på vero moda och jag köpte en tröja lite snabbt. Kom hem och duschade, sen beställde vi pizza och det blev lite strul så vi blev skit arga haha, men gott var det iaf! Sen däckade vi båda för vi var så trötta.
Onsdag: Vaknade skit sent, halv 12.. Började storstäda, åt frukost, packade min väska, sminkade oss och drog sen mot Skövde. Kollade några affärer och sen följde jag med till Fannys jobb, hade ganska roligt trots att hon var upptagen lite då och då. Tog sen tåget hem, det var ganska jobbigt att säga hejdå till Fanny för nu kanske vi inte ses på ett bra tag.. Iaf så var tåget försenat på grund av spårspring.. Som vanligt.. Väl i sthlm tog jag tåget mot Farsta och sen bytte mot bussen mot nynäs, kom hem 00 och somnade halv 3 för kollade på youtube och packade upp min väska och sånt.
Idag/Torsdag: Idag vaknade jag 10 och gick upp och städade, sen skulle jag laga middag men insåg att det fattades krossade tomater för jag skulle göra spagetti köttfärssås, så fick cykla och köpa det, pratade samtidigt med Frida, gjorde maten nyss och ska värma den innan mina föräldrar kommer, dom kommer om någon timme. Fan va sjukt att vara hemma och träffa mina föräldrar haha..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0