ren skit

Hej!
Sitter just nu och lyssnar på musik och snackar med lite folk, typ det jag alltid gör helt enkelt! Snackar just nu med några personer jag hade kontakt med förra hösten haha.. skit konstig känsla..
Igår gick jag upp vid 9 för att sen åka till stan och möta mamma, vi kollade lite affärer köpte dock inget till mig..
Sen gick vi på en konsultation angående laserbehandling, trodde att vi bara skulle prata men så säger "läkaren" ba nu kör vi.. Aja gick väl bra, var lite röd i början..
Kom hem och åt middag och kunde inte somna på ett bra tag och jag skulle upp halv 6 imorse.
Började min morgon med värsta bråket, pallar inte.
Åkte till läkarhuset i odenplan och gjorde en datormografi, lite smått obehaglig känsla speciellt när dom sprutar in kontrast i venerna, uuuusch, hatar det på grund av att typ hela armen domnar och kroppen blir kall, såå onice!
Åkte sen hem och valde att ta en buss senare för den var proppfull så väntade i en kvart och sen hade jag en sittplats, skönt!
Kom hem, åt lunch och städade, sov en liten stund och sen skyndade jag mig ut innan mamma kom hem.
Mötte upp Hanna och tog en promenad typ, pratade en hel del och postade iväg ett brev, asså det var så varmt så vid varje skugga fick vi stanna haha!
Kom hem och efter ett tag kom pappa hem och då åt vi middag och sen åkte vi och handla.
Har sen dess bara kollat youtube.
Imorgon har jag ingen tid att gå upp så kan sova ut, drömmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0