neej

Godkväll på er!
Sitter just nu och kollar yt men tänkte faktiskt duscha och sen sova är så galet trött..
Jobbade igår och det gick hur bra som helst, dock så missade jag tåget hem bara för jag skulle ha en frappe, asså fucking idiot.
Men istället träffade jag Sammy som kom och mötte mig i skogås, åkte runt lite med han, har inte träffat han på ett jädra bra tag men det var skit roligt, skrattade så jävla mycket åt allt!
Vi var även en sväng förbi max och sen cruisade vi runt i nynäs en stund tills han släppte av mig hemma 01.45 typ.
Somnade runt 3 och blev väckt halv 8 av ett samtal och sen runt halv 9, svarade dock inte någon av gångerna. Ringde sen upp numret och det var en av mina skiftledare som ville att jag skulle komma in ikväll, men mina föräldrar tycker jag jobbar för mycket så fick inte.. Ångrar det lite nu men samtidigt är det ganska skönt att ha en ledig dag för jag är så trött i hela min kropp.. Vi var ute på torö och jag somnade i solen för jag var så himla trött.. Dock jobbar jag bara imorgon sen är jag ledig tills på lördag, så det är ju lite synd att jag inte jobbade idag..
Aja nog om det, tackar ändå alltid ja, ibland får man ju säga nej också..
Som sagt vi var även ute på torö och jag sov, sen började det regna lite och det åskade ute till havs, satt och kollade på alla blixtrar, skit mysigt!
Vet inte vad som händer imorgon, ska åka till jobbet på eftermiddagen för jobbar 16.30-23.15, ett ganska kort pass ju, så det är skönt! Aja hörs efter imorgon, kommer ju vara ledig en vecka så kommer inte ha något vettigt att skriva haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0