mat

Hej på er!
Har inte gjort så mycket dom senaste dagarna, igår jobbade jag 8 timmar och kom hem lite efter 00, och somnade halv 4 och blev väckt 10 imorse.
Jobbet igår gick över förväntan bra, vi var dock underbemannade men det gick bra ändå, jobbade en timme extra också. Skulle egentligen vara ledig idag men min skiftledare frågade igår om jag ville komma och jobba, egentligen ville jag inte för jag skulle åka till torö med mina föräldrar men valde till slut att tacka ja. Så ska jobba 16.45-22.30, inte så roligt men det blir bra! Har nyss städat klart och gjort en räksallad till hela familjen, har blivit så sugen på sallad dom senaste dagarna, igår åt jag sallad till lunch och idag blir det räksallad till lunch haha!
Imorgon jobbar jag inte och jag fyller år, fyfan vill verkligen inte..
Men vi ska iaf grilla hamburgare så det blir mysigt och gott haha!
Nä nu ska jag fixa klart mig och lite senare äta och sen dra till jobbet, kommer hem sjukt sent ikväll eller samma tid som igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0