Helt okej..

Hej! Sitter just nu på bussen hem från jobbet, trots att det är en ny dag så känner jag redan att den kommer suga haha!
Iaf igår eller om man räknar med att det är en ny dag så i förrgår whatever i måndags hände inget alls, var bara hemma och chillade. Och strax innan 9 på kvällen ringde min skiftledare och kollade om jag kunde komma in tidigare idag, skulle bara jobba 2 timmar och 45 min, så tänkte varför inte! Började 18.00 och skulle sluta 23.00 men jobbade typ 15 min extra! Under tiden jag jobbade så frågade min skiftledare om jag hade lust att jobba imorgon (onsdag) och ja sa ja.. Ska jobba 15.00-23.00. 
Idag hände inget alls fram tills att jag skulle åka till jobbet! Efter jobbet gjorde jag min egna frappe nerdränkt i choklad och drog sen till tåget!
Ska nu hem, är hemma om cirka 30 min, ska duscha och sen sova! Ska åka hemifrån vid halv 2 imorgon..
Pallar inte, varför sa jag ja? Aja mer pengar för mig haha! Pengar är typ det ända jag tänker på när dom frågar om jag vill jobba mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0