för mycket jobb

Hejhej!
Har inte bloggat nu på några dagar och anledningen till det är väldigt simpel, har jobbat och sovit, det är det ända jag har hunnit göra typ.
Vaknade en morgon av att det var strömavbrott så var skit trött, och sist jag bloggade så tackade jag ja till ett 15.00-23.15 pass och samma dag som jag jobbade tackade jag även till samma pass till nästa dag, alltså igår.
Så det är det jag har gjort, somnat runt 3 på morgonen och vaknat strax innan 12 2 dagar och sen är det bara att gå upp, städa, sminka mig och äta och sen dra till jobbet igen.
Dom här dagarna har gått ganska bra på jobbet, men är för tillfället jättetrött.. Ska om cirka en timme åka till jobbet igen, jobbar bara 4 timmar ikväll så det är skönt!
Är ledig på lördag eller snarare imorgon haha och sen tackade jag ja till ett pass på söndag.
Så jobbar 16.30-23.15, känns både bra och dåligt att jobba såhär mycket men det är pengar hehe, kommer få en hel del mer än vad jag skulle fått om jag bara jobbade mina schemalagda timmar!
Ska nu sminka mig och senare dra mot jobbet, är hemma klockan 1 inatt, som alla andra dagar det vill säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0