Yas

Hej! Idag började nästan alla jag känner skolan igen, men jag börjar på måndag vilket känns konstigt för resten av min skola har börjat..?
Iaf, idag skulle jag åka till Mall of Scandinavia med Gizem men istället kollade vi kläder i handen och sen farsta.
Hade roligt med Gizem som alltid haha, den där tjejen bjuder alltid på sig, har typ skrattat så mycket idag att jag har ont i magen haha!
Kom hem, somnade ett tag, åt middag och har suttit och kollat på youtube och serie.
Imorgon vet jag inte vad som händer, har inga planer.
Vet iaf att jag jobbar hela helgen och sen är det skola, är lite taggad men ändå inte, får ångest för att det är sista halvåret av skolan sen tar jag studenten, trodde dessa 3 år skulle gå mycket segare än vad dom har gått, helt sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0