tungis

Hej!
Vaknade imorse och det första jag såg att våran första lektion var inställd, vilket då skulle betyda att jag skulle ha en lektion som började 13.15, meeeeen jag hade tandläkartid 11.00..
Skitsamma, försökte somna om, kunde sova en timme men slutade med 20 min och jag var tröttare än innan..
Åkte till tandläkaren, bytte båge så nu har jag ont i tänderna..
Efter det gick jag och Gizem till teknikmagasinet och köpte jelly bean boozled grejs.
Så vi filmade challengen idag, kan säga att folk överdriver och den blev skit rolig, kommer ut någon dag.
Hade sen bara en lektion, kom hem halv 5, städade och lagade sen middag till mig själv, blev väldigt gott!
Mina föräldrar kommer nog hem om någon timme, sen blir det att duscha och sova, är såå trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0