trött

Hej!
Är så galet trött nu så jag tror att det blir sängdags snart..
Kunde inte somna igår så det resulterade i att jag gick upp runt 10.
Fastade 6 timmar, eller mindre tror jag det var faktiskt.
Åt mat runt halv 4, eftersom vi firar jul idag så får man inte äta förrän man ser första stjärnan, vet att det låter fett weird hahah! Iaf, mamma bestämde igår kväll att vi skulle ha gäster idag.
Så dom kom 3, Valle kom dock en timme innan dom skulle åka, vilket var tråkigt..
Men dom åkte iaf för en timme sen och nu har vi städat och allt och nu är det äntligen lugn och ro här, njuuuuter!
Ska snart duscha och sen sova tror jag, men det blir nog inte så ändå, är van nu att somna sent..
Imorgon har jag lite planer, så då måste jag gå upp 8, segt men det kommer bli en rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0