slappa lördag

Seg lördag, men tar chansen att få en helgdag så länge!
Vaknade sent imorse, eller runt 9 typ, gick upp och åt frukost.
Mina föräldrar eller snarare pappa har köpt en ny kaffemaskin så det tog lite tid att lära sig skiten och ärligt talat så tror jag att det är nu jag slutar dricka kaffe, det tar alldelles för lång tid att fixa kaffe med den där skiten, och jag vägrar gå upp tidigare...
Städade sen och sen åkte mina föräldrar och handlade och jag var kvar hemma och kolla på criminal minds.
Åt middag runt 2, somnade 3 och gick upp halv 6.
Sjukt att jag var så trött..
Kommer ha svårt att somna ikväll men aja.
Jobbar imorgon, vill inte, har dock inget val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0