podcasts

Hej på er!
Har inte orkat blogga idag, varför känns det som om att jag inleder mina inlägg på samma sätt hela tiden??
Skitsamma.
Hade bara 3 lektioner, skolkade från sista lektionen, hämtade ut ett paket och kom hem och städade.
Åt typ middag och kollade på cm, sen åkte mina föräldrar och handla så då pratade jag lite i telefon med Danielle, väldigt mysigt att få prata ut lite!
Igår kväll åkte vi till simhallen helt oplanerat, somnade även en stund haha så hade svårt att somna på kvällen men till slut så somnade jag till regnet som smattrade på mitt fönster, asså varför regnar det i januari???
Har förresten börjat lyssna på podcasts från ett tips jag fick från Fanny, just de jag har lyssnat på handlar om kärlek osv, jävligt skönt att lyssna på, man förstår och accepterar så mycket mer.
Brukar lyssna på tågresorna, åker ju 40 min både till och från skolan och det är oftast så lång en pod är, och det är skönt att lyssna på för jag har tröttnat på musik och alla låtar är typ uttjatade, så det blir bra allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0