mys

Hej!
Den här dagen har hitills varit rätt bra faktiskt, för mig är det tekniskt sätt sista dagen på lovet eftersom jag jobbar hela helgen.
Sov ut för sista gången idag, var dock lika trött när jag vakna som innan jag somnade igår..
Städade imorse och åt sen frukost, dock blev det jävligt jobbigt när jag insåg att avokadon som jag så gärna ville äta hade typ ruttnat (usch)...
Hämtade ut ett paket åt mamma på kicks idag också, de var skit kallt när jag var ute och snöade som fan, kom hem och skottade snö.
Har sen legat och kollat på serie med en filt runt om mig, så mysigt.
Åt nyss middag medans mina föräldrar är och simmar.
Ikväll ska jag nig kolla serier måste dessutom somna tidigare än vanligt, brukar somna runt 2 men ska upp 7 imorgon så det funkar inte riktigt.
Kan helt ärligt redan nu säga att jag inte alls är taggad på att jobba imorgon och inte på söndag heller haha!
Btw måste bara skryta lite om hur duktig jag är (or not) haha, åt bakelse igår för första gången på en hel vecka, men efter bara några tuggor insåg jag att jag faktiskt inte behöver all socker som jag har tryckt i mig flera gånger under en dag i flera år, mitt socker beroende tog verkligen över mitt liv, fick jag ingen choklad kunde jag gråta eller dampa, till och med mina föräldrar köpte alltid choklad hem så att den aldrig tog slut för dom visste vad som hände om jag inte fick i mig choklad. Fan va sjukt att lite socker kan påverka så himla mycket, tur att jag börjar vänja av mig den skiten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0