drömmer mig bort

Vaknade sent idag, skit skönt att få sova ut.
Dock vaknade jag typ vid 7 för att det var så varmt i mitt rum så var tvungen att öppna dörren och svarade lite på sms sen och därefter somnade jag om till 10.
Gick upp, städade, åt lunch och har bara kollat på criminal minds och lyssnat på musik, har varvat lite mellan dom olika sakerna.
Åt nyss middag själv och ska kolla på cm igen och senare ikväll ska jag duscha håret och sen försöka somna tidigt, börjar 8 imorgon så måste vakna 5...
Har varit skit grinig idag, asså mina p-piller spökar som fan, måste antingen byta sort eller sluta med dom helt för jag klarar fan inte av att bli sur för ingenting och är dessutom jävligt känslokall..
 
Påtal om inget, längtar som fan tills jag åker utomlands om 3 veckor, ska bli så skönt att bara slippa allt och alla och bara få bli brun och äta massa godis, är det bara jag som alltid äter chips, choklad och sånt utomlands??


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0