Sun

Hej!
Har nyss duschat och ska snart sova.
Sover så sjukt jävla mycket här, asså jag vaknar rätt så sent typ 8-9 och sen sover jag mitt på dagen och går och lägger mig rätt så tidigt..
Idag har vi promenerat runt så pass mycket att jag för första gången i mitt liv typ har bränt mig, har redan fått en bränna och nu har den fuckats upp, det värsta jag vet är när solbrännan inte är jämn.. Aja.. fixar sig snart, som tur blir jag lätt brun så det försvinner. Btw har redan blivit skit brun fast jag knappt har solat.. Lite sjukt faktiskt.
Har ätit jävligt mycket idag haha, blir lätt så när man är utomlands..
Köper nya glassar varje dag också..
Men alla jag har ätit har varit skit goda..
Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske vi ska till stranden eller något?
Vet iaf att vi ska äta kina buffe imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0