lång dag

Fan vilken lång dag jag har haft idag, helt sjukt!
Vaknade 5, hade tid hos tandläkaren och eftersom jag var där tidigt så tog dom in mig tidigare, slutade till och med att jag gick från tandläkaren innan jag ens skulle haft min tid!
Dom spände bara bågen, eller snarare böt båge!
Gick till skolan och hade seminarium, sen spelade vi typ kort resten av dagen, kom hem, åt middag och drog ut med Fredrik. Kom precis hem, vi åkte runt lite överallt och lyssnade på musik och dampsjöng och snackade och massa annat!
Imorgon har jag typ 5 timmars håltimme, men jag kommer nog skita i sista lektionen drf att jag inte pallar vänta så länge, även om vi antagligen kommer vara kvar i skolan ganska sent, men jag orkar inte sluta halv 6...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0