Kul värre

Hej på er alla glada!
Sitter just nu på balkongen och kollar lite saker på nätet!
Igår gjorde vi inte så mycket, solade, badade aa ni vet sånt man gör utomlands.
Idag var vi på en marknad en bit härifrån.
Köpte inte så mycket, men det va väldigt fint därborta!
Kom sen tillbaka till hotellet, åt och sen drog vi till stranden.
solade och jag badade dock inte för det blåste kallt haha..
Kom hem och åt lite till och sen spelade vi kort och har suttit och kollar på criminal minds.
Saknar mina vänner, haha gizem sitter och skickar roliga videos på snap och jag sitter och halvgråter för jag saknar alla och man missar en hel del på 2 veckor.. Kommer behöva snacka i typ 2 timmar med alla mina vänner haha..
Nej men blir sjukt jävla känslosam här.. Sorgligt faktiskt. Längtar iaf hem som fan, som tur är det en vecka kvar från och med imorgon och den här dagen är ju typ slut!
Imorgon händer det nog inte alls mycket utöver det vanliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0