home..

Haha igår skrev jag att idag skulle vara första skoldagen men nej så fel jag hade, precis när jag vaknade imorse så fick jag ett sms om att min lärare skulle vabba idag och eftersom vi bara har 2 lektioner idag och båda är med henne så betydde det att jag var ledig ännu en dag!
Kunde dock inte somna.. Men jag gick upp och städade, åt frukost, somnade typ en kvart innan 11.
Kollade på serier och så, orkade verkligen inte ta tag i något plugg idag.
Var nyss och simmade, därefter åkte vi till ica maxi och köpte flera kilo godis bara för att det var billigt, åt nyss middag och nu ska jag kolla på serier tills jag ska sova.
Gör väl ett nytt försök att gå till skolan imorgon då haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0