finally

Hej! Äntligen är jag hemma, skoldagen idag var rätt så seg, vi började 8.20 och slutade 17.00, började dock några min senare och slutade tidigare, annars brukar jag ha längre dagar.. Det har varit väldigt kallt ute idag, var ute flera gånger men som tur var det sol så det värmde lite haha. Köpte lite energidricka och lion och twix, såå gott! Tåget hem var försenat över en halvtimme även fast jag stressade sönder till tåget.. Kom hem för 20 min, har precis ätit klart middag, såå härligt! Imorgon vet jag inte hur dagen ser ut, osäker om jag har första lektionen eller inte, om jag inte har den så har jag bara en lektion halv 2, har ju alltid 4 timmars håltimme på fredagar. Aja, tänkte nu kolla på criminal minds och ganska snart sova, är så himla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0