Död

Hej!
Har nyss ätit middag, ska typ kolla serier och sen sova tidigt tror jag, det säger jag alltid men slutar med att jag lägger mig sent!
Skulle egentligen dra ut ikväll men pallar fan inte.
Dagen i skolan var chill, hade bara 2 lektioner och slutade 10.30 men var kvar i skolan till 3.
Spelade kort större delen av dagen typ, löste även ett bråk som har varit jävligt jobbigt för mig, men som tur är det löst nu!
Har endast en lektion imorgon men kommer nog vara kvar ett tag, det är ju även min sista skoldag eftersom jag åker utomlands på lördag.
Sinnessjukt hur snabbt tiden går kommer ihåg när vi bokade så var det runt 156 dagar och nu är det bara 1 dag kvar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0