Dag 6: Hur jag är som person

Jag är en omtänksam person som alltid bryr mig om mina vänner och alltid ställer upp för dom hur dåligt jag än mår, ALLTID!
Jag har lätt för att skratta, skrattar typ åt allt så min humor kanske är lite kass haha!
De flesta personer brukar oftast skratta åt mitt garv mer än åt mitt skämt, så mitt garv är lite speciellt haha!
Jag föredrar att jobba framför att gå i skolan för jag tycker att jag lär mig mer på en arbetsplats än bakom en skolbänk. Så jag sköter mitt jobb så gott det bara går.
Jag är en väldigt skötsam person, det är alltid rent hemma hos mig.
Älskar att laga mat och baka, har dock nästan ingen tid eller ork för att baka men brukar laga mat lite oftare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0