Dag 5: Mina planer för 2016

Har faktiskt inte så många planer men prio ett är att skaffa körkort.
Kommer ju ta studenten iår så ska se till att klara va skolan det sista som är kvar.
Ska även utomlands eller när det här kommer ut är jag redan utomlands.
Men ska även försöka åka med någon kompis detta år, känner att jag är för gammal för att åka med mina föräldrar.
Men en plan som absolut är viktigast för mig, inte bara för detta år utan för all framtid att alltid sätta mig själv i första hand, det kanske låter lite själviskt men är så trött på att alltid ställa upp för mina vänner och aldrig få något tillbaka. Ska även bli mer ärlig och alltid säga sanningen och inte bry mig om jag sårar någon med det.
Har aldrig vågat säga till om något är fel men nu är det slut på det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0