Dag 4: Typ av killar jag faller för

Jag faller för killar som är genuint snälla, som är omtänksamma på riktigt, som bryr sig om jag mår bra och ser till att jag mår bra. Att han gör mig trygg och inte är otrogen och sådant, så att jag kan lite på han då faller jag för han. Och viktigaste av allt är att han kan få mig att skratta, vill inte ha en torr kille som aldrig får mig att le eller skratta för jag som person är oftast glad och då är det viktigt för mig att killen jag ska vara i ett förhållande med kan få mig att skratta, ett skratt förlänger livet liksom.
Utseende spelar inte så stor roll faktiskt, men helst vill jag att killen har magrutor och biceps, det på en kille är det absolut bästa.
Jag gillar inte killar som snyltar, men vill inte heller att han ska bjuda på allt, det är faktiskt lite svårt att förklara men jag känner mig typ skyldig om någon bjuder mig på något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0