arg..

Hej!! Har inte riktigt haft min dag idag, var rätt grinig en stund, helt sinnessjukt hur sur jag var.. Vaknade hur trött som helst imorse.. Gick upp, fixa mig och åkte till skolan. Spelade typ kort hela dagen och inget annat. Kom hem för en stund sen och åt middag och ska väl bara ta det lugnt ikväll. Imorgon har jag en obligatorisk föreställning i aulan i en halvtimme och sen har jag inget annat alls.. Så börjar 10 och slutar 10.30, värt att åka till skolan.. Men det är typ framtidsdagen och högskolor ska komma hit och presentera sitt skit. Satt på lunchen idag och gjorde en "dagens" lista som jag har tidsinställt på tiden jag är utomlands. Listan är dock inte klar, har bara gjort 8 dagar och sen kommer jag inte på något mer så får göra det när jag har lust, men det blir iaf daglig update när jag är borta hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0