sista dagen

Hej!
Har inte skrivit på några dagar på grund av att jag inte har haft tid eller ork heller för den delen.
I fredags vaknade jag tidigt, sminkade mig och sen åt vi frukost och därefter åkte vi till Karlstad och skulle skriva under papper för en lägenhet, kan ju säga såhär att den såg mycket bättre ut på sidan från där vi köpte den än irl.. Så det första vi ska göra är att renovera och det kommer bli från och med lördag eftersom jag får nycklarna på fredag.. Vi ska bokstavligen talat renovera varenda rum förutom köket som ändå ser bra ut, det är en trea btw.
Skulle egentligen flytta på lördag men eftersom vi ska renovera först så är det bättre att ha det klart än att bo i röran. Så det kommer bli en del stressiga dagar framöver men så får det vara ibland.
Efter Karlstad så jobbade jag 5 timmar, sa upp mig och sen kom jag hem klockan 2 på natten, somnade 3 och gick upp 7 och skulle jobba 6 timmar men slutade med att jag jobbade 3 timmar extra. Gick bra förutom en person som dampade på mig och jag började skaka jättemycket på grund av ilskan..
Somnade sent och sov bara 3 timmar inatt.. Var jättetrött idag och jag sov hela vägen till jobbet faktiskt. Sen körde jag mitt absolut sista pass på det här jobbet.. Eftersom det är en månads uppsägningstid och jag har semester från och med imorgon, så blir det så att jag går på semester och aldrig kommer tillbaka. 9-15 jobbade jag och det var de bästa men även de sorgligaste 6 timmarna i mitt liv, eller nej det har väl funnits bättre stunder men ändå var den här dagen bra. Efter att jag hade slutat så sa jag hejdå till alla, det var fett sorgligt och väldigt många var ledsna.. Kommer liksom aldrig mer träffa dessa personer, kanske kommer dit på besök eller något. Under tiden då jag jobbade så var mina föräldrar på ikea och handlade saker till min nya lägenhet, så när jag kom hem hade jag sjuuuukt mycket saker, allt till köket är nu klart, eller tror att det var bara en osthyvel kvar typ. Har även fått massa schampo och balsam, toapapper (20 rullar) och massa tvättmedel, det är fett bra att ha det i början.
Har dock en hel del att köpa, har bestämt tapeter till 2 rum så det är bara ett rum kvar och sen måste jag köpa en ny säng, en soffa, matbord och stolar och mattor. Och sen lite småsaker bara, sen är det klart.
 
Jag hoppas att jag börjar blogga oftare för det händer fett mycket i mitt liv just nu och det skulle vara kul att skriva om att flytta till en helt ny stad ensam och det är dessutom gången då jag flyttar hemifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0