högskola

Hej på er!
Idag fick jag ett ganska bra besked, har nämligen kommit in på högskolan i Karlstad och det lutar mot att jag faktiskt kommer flytta dit!
Inte så många av mina vänner visste och mina föräldrar visste verkligen inte, och fick bästa tillfället att kasta dom rakt i ansiktet att jag faktiskt har kommit in och jag inte är lika värdelös som dom tror.
Iaf, har ett par veckor på mig att bestämma men jag tror jag har bestämt mig, och mina föräldrar är faktiskt väldigt positiva så det blir nog bra!
Iaf, vaknade skit sent imorse, var fortfarande trött och grinig, städade, åt och sen hände inte så mycket, såg att jag kommit in och snackade en liten stund med Gizem och sen åt jag middag med mina föräldrar och då kläckte jag nyheten, därefter handlade vi. Sen bakade jag faktiskt kladdkaka för första gången i mitt liv, den va svingod.
Snackade sen lite mer om högskolan och sen spelade vi kort.
Blev förresten inringd till jobb imorgon, så ska vara där 10.30 imorgon och det är osäkert när jag slutar.
Måste dock hinna ringa sjukhuset imorgon för min läkare ringde mig igår när jag jobbade så kunde inte svara och hon lämnade då ett röstmeddelande och hon sa att hon hade fått svar från den datormografin jag gjorde för typ 2 veckor sen och att jag behöver boka tid med henne för hon hade något att berätta.. Det lät inte så jättebra men vi får se, är nog inget farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0