södertälje

Hej på er!
Har haft en helt ok dag, vaknade halv 10 och gick upp och åt frukost sen åkte vi till simhallen.
Efter det åkte vi till Södertälje, kollade lite affärer och sen skulle jag till sjukhuset, skulle göra en datormografi åter igen haha.
Kom tillbaka till nynäs och handlade lite och åt nyss klart middag.
Ikväll vill jag inte vara hemma men har inget bättre för mig så det blir en hemmakväll.
Ska typ kolla serier och lyssna på musik, som vanligt typ..
Imorgon är det skola igen, fan helgen går snabbt men ändå inte.. Är glad att helgen är över samtidigt som jag tycker att tiden går för snabbt.
 
Asså mina senaste blogginlägg har varit jätte osammanhängande, så jäkla irriterande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0