bad

Den här dagen var inget att jubbla över känner jag..
Vaknade en timme innan mitt alarm och gick upp direkt men på något konstigt sätt så slutade det med att jag fick springa till tåget...
Hann iaf och träffade Wilma på tåget.
Gick en sväng förbi hemköp och sen drog jag till skolan.
Hade onödiga lektioner, drog med Gizem till tandläkaren.
Åkte runt i en bil i det fina vädret och haha sjukaste som hände, tjejen som körde bil körde in på fel väg och det slutade med att hon skulle behöva backa tillbaka hela vägen men istället försökte hon rotera bilen men det var fett trångt så till slut fick en byggarbetare att hjälpa oss hahahah..
Var kvar ett tag efter skolan och spelade kort.
Tog sen tåget hem, kom hem och käka och har bara kollat serie.
Ska snart sova tror jag, börjar bli fett trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0