tung dag

Hej!
Vaknade helt död imorse, mina ögon sved och var helt röda..
Gick upp, fixa mig, åkte till skolan, mötte upp Frida och sen hade vi en lektion och sen hade ja håltimme i 4 timmar, satt och spela kort och massa annat, sen hade jag en till lektion och därefter slutade jag.
Då mötte jag och Frida upp Sammy och åkte först till centrum för att vi skulle fika men sen bestämde vi oss att istället åka till max, köpte en lyxshake medans dom andra åt.
Sammy skjutsade hem Frida och sen så skulle han ändå till Nynäs så fick skjuts hem.
Kom hem, käkade, hann inte ens byta om och sen drog jag ut igen.
Fredrik hämtade upp mig med bilen utanför mig, åkte en sväng runt ringvägen sen så ringde vi Jakob helt spontant och bestämde oss för att åka till gullmars, påvägen dit snapade jag med Frida och sen så slutade det med att vi även hämtade upp henne i Fridhemsplan, sen fick jag bråttom hem när vi var mitt i sthlm, på en timme och 10 minuter hann vi lämna av Jakob i Gullmars, köra hem Frida till Huddinge och sen köra tillbaka till nynäs samt så fick vi ett motorstopp mitt på motorvägen vid vh...
Meeeen jag kom hem i tid iaf, haha trodde aldrig att jag skulle hinna men som tur hann vi, kom nyss hem, ska duscha och sen sova om ett tag, ska jobba imorgon så ska upp 6...
Orkar inte men har inget val hahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0