trött as fuck

Dagen idag har flytit på bra, vaknade klockan 6, var sjukt trött..
Fixade mig och drog till jobbet, fick vänta en timme innan jag började också..
Iaf, det gick bra på jobbet, lite stress ett tag dock men det gick haha, slutade sen och sen så fick jag vänta i en timme på tåget hem.
Kom hem och åt kyckling och potatis och sallad, sjukt gott!
Tog det lite lugnt och sen kom Fredrik och hämta mig, vi åkte runt lite överallt, bland annat stora vika och några andra ställen haha!
Hade musik på och sjöng typ sönder min hals ahaha!!
Sen blev jag avsläppt och mötte upp Hanna och såklart efter ett tag skulle det börja spöregna så vi fick springa och gömman oss under en busshållsplats..
Ska duscha nu typ och sen blir det sovdags, ska jobba imorgon men lite senare som tur är, får sova 2 timmar extra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0