tja

Hallå där!
Var sjukt seg imorse, men krigade mig ändå upp från sängen och drog till skolan, skit sega lektioner hade vi så det var inte roligt :/
Sen efter lunch vet jag inte vad som hände men jag typ flippa fett mycket för ingenting hahah, stog och skrek hela vägen till idrotten.
Har haft extrem mensvärk idag så har inte kunnat röra på mig typ..
Fick skjuts hem av bästa Sammy, och käkade nyss mat, var inte hungrig men åt ändå.
Snart kommer mina päron hem och då ska vi fixa våran nya soffa som dom hämtade idag.
Imorgon är det äntligen fredag, skööönt!
Har dock 4 timmars håltimme vilket suger men aja..
Dagens outfit haha, stog och hade tråkigt ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0