ledarskap

Godmorgon alla glada!
Själv är man inte på topp idag, har blivit förkyld igen men kämpar mig igenom skolan iallafall.
Är även skit trött, gick upp alldelles försent så fick springa till tåget...
Kom hem runt halv 12 igår och sen så fastnade jag vid datan och la mig inte i sängen förrän klockan var 1, och jag skulle upp halv 6 men gick upp tio över sex...
Mötte upp Sammy på tåget och sen så drog jag till filmkedjan och köpte en energidricka och lite annat.
Idag är en lång dag och jag kommer dö.
Slutar sent och har även idrott utomhus, är inte alls taggad.
Har just nu ledarskap och organisation lektion, men min lärare har skit tråkig röst, asså man somnar så fort han pratar så därför passar jag på att blogga annars kommer jag somna.
Men nu ska jag försöka lyssna, bloggar när jag bloggar igen haha!
Bjuder på en gammal bild, insåg nyss att det va ett tag sen jag la ut en bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0