hostjävel

Har typ hostat sönder min kropp, kan knappt röra på mig...
Skoldagen idag gick bra, fick skjuts till skolan, skit skönt eftersom jag fick sovmorgon.
Efter skolan så fick jag skjuts hem också haha.
Kom hem, åt massa choklad och dammsög lite snabbt, sen kom mamma hem och sen pappa och då åt vi middag.
Sen fick jag diska och därefter låg jag i soffan och kollade på gossip girl men somnade nästan.
Imorgon har jag "prov" i kommunikation som jag inte har pluggat på, det går framåt haha.
Har 2 lektioner, slutar 12.50 och jag börjar jobba 19.45, får se om jag stannar kvar i skolan eller åker hem.
Kommer komma hem skit sent imorgon och sen ska jag upp tidigt på torsdag för har tandläkartid i haninge 07.10..
Fml.. Aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0