hemmafru

Hej på er alla! Sov väldigt konstigt inatt, vaknade flera gånger och svarade på sms och sånt men har inget minne av det alls...?
Vaknade tidigt men försent så fick stressa runt, inte roligt!
Kom till skolan skit tidigt och mötte upp Aleks och sen kom Frida och då tog vi en cruise runt handen en snabbis bara!
Hade sen lektion och därefter hade jag håltimme i 4 timmar.
Var med Aleks mesta tiden, sen kom Mathias och sen mötte jag upp Hanna.
Var en snabbis vid fredrik skolan och mötte upp Johanna.
Därefter var jag med Aleks och Mathias igen.
Frös sjukt mycket idag så Aleks lånade först ut sin tjocktröja till mig och sen böt vi och jag tog hans jacka, vilken bror asså!
Kom hem för en timme sen, satt och proppade in massa choklad i käften sen gjorde jag en sallad var till familjen sen ska mamma eller pappa laga köttet och sen blir det middag, är hemma just nu och har typ party för mig själv, skit mys!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag, imorgon är det jobb som gäller!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0