faseen

Hej!
Känner mig sjukt taskig just nu, min arbetsledare ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon, är nämligen ledig och då sa jag ja, men sen sa mamma att jag måste hänga med till vega imorgon..
Så var tvungen att ringa tillbaka och säga att jag inte kunde, han blev väldigt besviken eller snarare ledsen och ba neeeeej! haha! Aja, brukar ändå alltid ställa upp och ibland måste man säga nej.. Fast vill hellre jobba än att åka till vega.
 
Iaf, vaknade tidigt imorse men var sjukt pigg, hade bara en lektion och sen slutade jag, på den lektionen hade jag läxförhör som jag inte hade pluggat på och därefter skulle vi jobba i boken men vi satt och snacka istället.. Värt att gå till skolan haha, slutade iaf 9.45, men var kvar i skolan till halv 3 typ.
Först softade jag med Aleks och vi drog till Mummas. Sen mötte jag upp Johanna och vi drog till centrum lite snabbt, åkte tillbaka till skolan och åt mat och sen mötte jag upp Johanna igen.
Sen drog jag till skolan för dom skulle börja.
Sen slutade Frida och vi satt kvar i skolan sen kom Mathias och vi satt med han ett tag.
Sen drog Mathias och istället kom Fridas lillebror och hans kompis.
Sen skulle Frida skjutsa hem dom till huddinge, efter det åkte vi och kollade affärer i haninge.
Skulle ta tåget hem och då mötte jag upp pappa.
Under middagen blev det såklart bråk och jag började gråta haha..
 
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla serier, imorgon ska jag ju till Vega, och sen blir det väl en mysdag hemma.. Fan får ännu mer ångest av att min arbetsledare blev så ledsen haha. Fml!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0