det går bra nu

Fan va bra dag hitills!
Vaknade sjukt trött imorse efter 2 kaffe och en energidricka vaknade jag till, när jag gick av från tåget i Handen så spöregnade det, så när jag kom fram till skolan var jag dygnsur och luktade blöt hund.. Myyys!
Hade endast en lektion och där hade vi "prov" som jag pluggade på 5 minuter innan lektionen började, gick förvånansvärt bra hahah!
Slutade skolan iaf 9.40.. Efer några minuter gick brandlarmet igång i skolan, skit jobbigt för man var tvungen att gå ut i regnet haha!
Efter det åkte jag och Frida till centrum och käka på donken, mysigt värre!
Därefter åkte jag hem och kom hem för cirka 20 minuter sen.
Nu tänkte jag dammsuga och torka min kappa.
Om någon timme ska jag åka och jobba några timmar och sen hem och duscha, får dock sova en timme extra för min tandläkartid blev avbokad för läkaren va sjuk eller något sånt? Lyssnade inte riktigt haha så nu är den flyttad iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0