dåligt

Hej!
Igår kväll hann jag med ganska mycket på kort tid, var i simhallen, pratade med Danielle och sen Fanny och hann även se 3 avsnitt av ph, alla som jag hade missat denna vecka plus det som kom ut igår.
Imorse vaknade jag sjukt tidigt, var jätte trött men kämpade mig upp ändå.
Hade ett ärende i handen så kom cirka 20 minuter försent till min första lektion..
Hade håltimme och då drog vi hem till Frida och käka, skit mys!
Skolkade från idrotten också så dum som jag är, men jag var sjuk och sa det till min lärare men han tvingade mig att sitta och titta på när alla skulle gymma, asså jag menar hur jävla kul är det?
Kom hem för en timme sen, har bara käkat middag, kycklingwok med risnudlar :D
Mår så sjukt dåligt, har extrem huvudvärk och mår jääääätte illa, kunde knappt äta upp maten för jag trodde att jag skulle spy, åt inte ens choklad och då är det illa..
Ska duscha nu och sen sova, skiter i att klockan bara är 8..
Har bara en lektion imorgon också, skönt men ändå inte, ska vänta på Frida och hon slutar ett medans min lektion slutar kvart i tio.. Aja det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0