ajderå

Hej!
Sjuk dag igår, kom hem från jobbet, åt middag och somnade i min säng halv 8... Mamma försökte väcka mig men jag sov så djupt så det gick inte så jävla bra haha... Vaknade halv 12 igen, gick upp och duscha, var tvungen att duscha håret för skulle ha skolfoto idag..
Somnade snabbt igen, vaknade halv 6, fönade håret eftersom det fortfarande var skit blött och sen så lockade jag håret, åt frukost och fixade mig och drog till skolan.
Skolfotot gick väl bra..?
Hade sen några lektioner, kommer inte ens ihåg vad det var för skolkade större delen av skoldagen..
Träffade Aleks istället för lektioner haha! På lunchen drog jag och Frida till max och käka, gott som fan var det och som efterrätt blev det en lyxshake, svingott!!
Efter skolan träffade jag en vän, var hemma hos han och bara softade typ.
Kom hem, åt middag och sen åkte vi och handla.
Kom hem för ett tag sen, ska typ dricka te och lägga mig i sängen, har feber, funderar på att stanna hemma imorgon..
 
Fick mitt jobbschema för nästa månad, ska fan jobba 57 timmar... Har egentligen ett kontrakt på endast 22 timmar i månaden.. Så det blir ju 35 timmar övertid..
kuuuuul..
Här kommer en liten bildbomb från dagen:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0