kalas

Hej!
Kom precis hem, är så galet trött så det håller inte!
Jobbade idag, första gången på en veckas tid då jag ställer alarm och går upp tidigt och fysatan vad jobbigt det var, mina ögon ville bara stängas hela tiden, men gick iaf upp till slut.
Åt frukost och drog sen till jobbet.
Jobbet gick faktiskt rätt så bra, även fast jag jobbade ett ganska långt pass så flöt det på skit bra!
Direkt efter var det kalas som gällde, så fort jag kom dit så fick jag massa mat och såfort jag satte mig så började dom tjata på "ska du ha lite mera?", "är du säker, kom igen ta lite mera". suuuuck!
Efter att jag hade ätit och allt så lekte jag ett tag med småbarnen och sen så byggde jag med lego.
Sen var det dags att åka hem, nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen sova, ska jobba tidigt imorgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0