aj

Hej!
Vilken skit dag hitills.
Humöret kunde inte vara sämre än det här helt ärligt.
Vaknade jävligt sent, faktiskt halv 11 och för mig är det väldigt sent.
Gick upp och åt frukost och sen åkte vi till simhallen.
Sen efter det åkte vi och handla lite mat och onyttig som jag är så köpte jag med mig krispiga ostbågar. Haha mamma var skit taskig, hon frågade mig om jag verkligen behövde det där med tanke på att jag börjar bli fet..
Ska iaf snart äta middag, längesen jag åt middag runt 2 tiden med tanke på att jag alltid jobbar då så kommer ju inte hem förrän runt halv 7.
Efter det ska jag ut med Lova är planerna, är lite för trött för det men det ska gå ändå!
Sen ikväll ska jag bara äta massa skit och kolla på criminal minds, har inte ork till något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0