slut på helgen

Igår så skulle jag bara vara hemma, men så var ju inte läget.
När jag höll på och laga middag så ringde Hanna, så hon kommer över, när jag hade ätit så sminkade jag mig och vi drog ut och möte Ebba och Albin, vi drog till skotten för dom behövde cigg och sen så tog vi tåget och mötte upp Sammy och därefter Zarha.
Vi drog till "världens ände" en bilträff i Nynäs, mötte massa människor.
Sen kom Lova oxå och det hände så mycket så det var kaos och skit.
Fick vara ute till 11 men jag var snäll och kom hem 10 iaf, mina föräldrar var inte ens hemma då, dom kom typ runt halv 12.
Pratade med Fanny på hemvägen och vi började planera en hel del, om vi har tur så kommer det bli av snart..
Men man ska inte hoppas för mycket.
 
Somnade runt 1, blev väckt 9, åt frukost och sen åkte vi till Farsta, skulle egentligen inte köpa något till mig men det slutade med att det var bara saker till mig som köptes.
Visar bild senare men jag köpte iaf, "orre"byxor, en tröja, sängkläder och en vit bh.
Har precis käkat middag, och ska typ plugga lite ikväll.
 
Nu är helgen fan redan slut typ, har gått sååå snabbt har inte ens märkt det, men ska inte klaga, går bara i skolan i 3 dagar den här veckan :D
Haha det här var riktigt långt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0