provkörning

Idag har jag och mina föräldrar vart i Segeltorp och provat några bilar, det börjar bli kris nu för att våran bil som sagt inte funkar och nu har dom hittat felet och för att åtgärda det kommer det kosta typ lika mycket som att köpa en ny bil, så vi satsar på den nya bilen istället.
Vår biljävel stannade mitt på motorvägen och hur mycket farsan än gasade så åkte den max 5 km i timmen...
Sen stannade den helt och det tog typ 10 minuter innan den ville starta igen.
Efter allt det här åkte vi till hökarängen och drog till MatDax, köpte så sjukt jävla mycket, typ mealbars, chips, choklad och kakor, den där affären är jätte billig så då måste man ju passa på.
Skulle plugga idag, men jag orkar inte.
Igår kväll pratade jag på skype med Fanny i typ 3 timmar och efter att vi hade lagt på så duschade jag och däckade typ direkt när jag la mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0