ojj

Hej!
Har haft en jätte bra dag, har fått väldigt positiva kommentarer om inlägget igår så det kändes väldigt roligt!
Vaknade tidigt imorse men var väldigt pigg, åt frukost och åkte till skolan, kom hem och pluggade och lagade även mat, blev spagetti köttfärssås! Muuuums!
Var nyss och simmade, imorgon börjar jag 8, har en lektion och sen 4 timmars håltimme, och jag ska faktiskt gymma... För första gången på 7 månader, blev väldigt motiverad idag helt plötsligt, ska även sluta med all jävla choklad och chips, det funkar inte i längden tyvärr!
Så från och med imorgon är det träning och nyttig mat som gäller, ska även försöka undvika snabbmat och sånt, det vill säga donken osv!
Har pratat med mina föräldrar och när jag har fyllt år så ska hela familjen skaffa gymkort och träna minst 3 gånger i  veckan, det ska bli intressant haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0