marknad

Tjena! Vaknade rätt så sent idag och fick stressa lite, efter att jag hade ätit, städat och sminkat mig drog jag till tåget, skulle nämligen till ösmo marknaden.
Mötte upp Lova på tåget, sen kom Jonte och efter en kvart kom även Jocke, Daniel och Jocke.
Gick runt några varv och sen bestämde vi oss för att tagga hem, kom hem kvart i 2 och åt då middag, idag blev det varma mackor med sallad till. Skit gott om ni frågar mig.
Sov sen i en timme och ska ta en kopp kaffe nu, ikväll är det ju eurovision song contest, ska kolla på det tills det slutar runt 12 tiden.
 
Nu tänkte jag kolla lite på ex on the beach, har missat det hela veckan hehe.
Kommer ni ihåg för att tag så pratade jag om jag skulle skriva ett inlägg, eller det var klart men jag funderade på om jag verkligen skulle publicera det? Iaf jag tror att det kommer komma ut imorgon faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0