happy :D :D :D

Töntigaste inlägget kommer det här bli men jag skiter i, är så äckligt jävla glad just nu!
Tappade min telefon för ett år sen när jag sommarjobbade och fick då 3 prickar på skärmen och jag har trott i ett helt år att det är på själva telefonen men drog nyss bort plastet och det  var bara prickar på plastet #lyckaaaaa
Ska be pappa sätta på nytt plast ikväll, beställde i onsdags och fick dom idag, snabb leverans kallar jag det :D
 
Kakorna blev helt perfekta.
 
Lyssnar på grym fucking musik och blir taggad på livet :D
 
Det är bara 4 veckor prick kvar tills jag åker utomlands och då är det mindre än 4 veckor kvar till sommarlovet. Har även klarat av det här året, så jävla glad!
 
Prick 9 veckor tills jag blir fucking vuxen, känner både ångest och lycka över det, men får ta det som det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0