gym

Gick skit bra på gymmet, körde sönder min mage typ, kommer ha jävlig träninsvärk imorgon.
Kom till skolan och hade psykologi men innan det åt vi lunch, sen skulle jag ha håltimme men dom sköt upp lektionen, så vi fick bara tillbaka våra engelska nationella sen slutade vi och direkt efter åkte jag och träffade Jakob, vi drog hem till han och tog det bara lugnt typ och myste, tog sen bussen hem från gullmars.
Kom hem, käkade middag och sen handlade vi mat.
Och nu sitter jag här och ska plugga på en redovisning som vi har imorgon som vi inte har börjat på..
Börjar dessutom 12 med redovisningen och kommer bara ha den lektionen och engelska och där ska vi kolla på film.
Men eftersom jag börjar 12 så ska jag gymma innan, kommer nog köra armar och axlar typ.
Hoppas min träningsvärk i benen går över snart!
Bjuder på två bilder från ett jobbigt gympass


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0