godnatt typ

Hej!
Gårdagen slutade lite segt, somnade på tåget och när jag kom hem så var jag så sjukt jävla pigg, men lyckades iaf somna runt halv 2 och gick upp 6, snacka om att jag var trött.
Drack 3 koppar kaffe och drog till skolan, första lektionen satt jag och Sofia och några grabbar och chilla och snacka typ.
Sen på håltimmen taggade vi hem till Sofia och sen hade vi idrott och körde fotboll, sen kom Lova till min skola, vi drog till centrum och hon åt på donken och sen så kollade vi några affärer och åkte hem.
Kom hem, städade och lagade mat.
Har precis duschat håret, så himlaaa skönt.
Ska typ äta chips tror jag och sen efter ett tag ska jag gå och lägga mig, ska upp så tidigt för har nationella i engelska...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0